Zeynepazra5542 Merhaba 37+4 haftalık gebeyim sezeryan takribi ne zamana gün verir doktor daha vermedi gün devlette takipteyim
Fatovebebegi Zeynepazra5542 ılk sezeryan ıse 39-da verırler sız gıdınce sorun gun alalım artık diye benım kı 35. Haftada bellı oldu ıkıncı sezeryanım benım bu devlette olucam ınşallah
Ayse3324 Zeynepazra5542 biz daha bugün gün aldık tam 39 verecekti pazara denk gelince sonra ya mı vereyim dedi ben erken olsun dedim 2 gün önceye aldı 38+6 da olacak inşallah erkenci davranmazsa canım
Zeynepazra5542 Fatovebebegi bnmde ikinci işte ama doktor 39.hafta dedi o da cumartesi oluyo devlette cumartesi ameliyat yaparlar ı gün verir mi bilemedim
Fatovebebegi Zeynepazra5542 her hastame farklı,demek kı benım doktor 38 de alıyorız,dedı hafta,sonu,da yapmıyorlar ama genede sız kendı,hastanenıze,bı sorun aynı olmuyor sanırkm acıl sezeryan olursa tabı acıldekı doktor yapıyor ama hafta sonuna gun vermıyorlae
Zeynepazra5542 Fatovebebegi pazartesi ye atar mı ki 39u geçiyor ama o zaman da artık o kadar korkuyorum ki yürüyemiyorum bile sağ salim bitsin istiyorum, 😪
Zeynepazra5542 38+2 de randevum var pazartesiye mi kalır diyosnz yani ultrason da ilerde gözükürse olur mu ki
Fatovebebegi Zeynepazra5542 randevunuz,ne,zaman acaba,doktora,dıkıslerım cok agrıyor beklıyemıyorum diye konusun belko one ceker
Zeynepazra5542 Fatovebebegi bilmiyorum ama devlet takipliyim gerçekten ilgi yok ya 39 dedi nokta koydu resmen o da cumartesi oluyor asl olacak bilmiyorum ama dayanamıyorm oğlum da hasta
Fatovebebegi Zeynepazra5542 cok gesmıs olsun keske benım dogum yapıcagım hastanede dogum yapsanız herşeyle ılgılenıyor doktorun