egemomss berosunannesii İlk doğum mu acaba? Bir de kaç haftalıksınız? Yarın bana da gün verebilir çünkü o yüzden soruyorum.
Fatovebebegi berosunannesii benim de 16 kasım ama ıcımdem bı,ses hafta sonu gelıcek suprız yapıcak,dıyor 😀12 kAsım dogum gunumde benim
Asi89 berosunannesii neden sezeryanı terçih ettin canım benimde yaklaşıyo normalden de korkuyorum sezeryan da kararsızım 🤔
berosunannesii Zeynepazra5542 ben de çok korkuyorum doktora söyledim valla genel istedim sondadan da korkuyordum onu da sordum bayılttıktan sonra takıyoruz dedi iyice rahatladım 😀
Tiriri Zeynepazra5542 2 kere sezeryan oldum ama aci falan hic hissetmedim korkacak bisswy yok 2 gun sonrada 3. Geliyor insallah
izlemm38 berosunannesii bende genel düşünüyorum doğumdan sonra deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim 🙏
izlemm38 berosunannesii inşallah sıkıntısız ağrısız pozitif bi doğum yaparsınız çok heyecanlanıyor insan gün yaklaştıkça 🙏😊
Zeynepazra5542 berosunannesii o zmn tabi yaparlar istediğinizi devlette dinlemiyorlar bile insanı Bn hala gün alamadm
berosunannesii Fatovebebegi aa ne güzel sizinle aynı gün doğsaydı hatta dimi😀 bebiş ama sağlıkla gelsin de hangi gün olursa olsun artık
berosunannesii izlemm38 aminn çok teşekkür ederimm inşallah hepimiz kolayca atlatırız bu doğum sürecini 🙏🏻🙏🏻gerçekten de aşırı heyecanlıyım hem korku hem panik ama daha cok mutluluk da var tabi artık bebisle kavusmaya az kaldı🥰
berosunannesii Zeynepazra5542 aa kaç haftalıksın ki. valla canım burda bir sürü kisiye de sordum özele gittikleri halde sondayı ameliyata girmeden odada taktıklarını söylediler belli olmuyor işte
Fatovebebegi berosunannesii doktorum hafta sonu olmasaydı yapardım,dedı devlette olucam sezeryan,olsun saglıkla gelsınde belkı hafta sonu gelır bellı mı olur
berosunannesii Asi89 valla normalden asırı korkuyorum tansiyonum da var yaşım da 😞 oyüzden sezeryan bana daha mantıklı geldi doktorum da kötü bir sey demedi 🤷🏻♀️
izlemm38 berosunannesii aynen heyecan hay safhada ama mutluluk ağır basıyor🥰 benim de aralıkta nasipse 😊
Zeynepazra5542 berosunannesii 37+4 oldm şu an 38+2 de kontrol var doktor 39 da alirim demişti cumartesi ye denk geliyor o da bilmiyorum ne olur