Çok araştırdım gereksiz pahalı buldum kızlar
T.yoldan pembe ağaç tasarım atölyesinden tahta şeklinde 30 TL’ye yaptırıp çiçek alıp zevkinize göre süsleyebilirsiniz .Daha süslemedim ama çok hoşuma gittim sizlere de fikir olsun istedim 