Merhaba şuan 27+1 gebeyim. 12+5 de ikli tarama yaptırmıştım bunun sonucunda temiz demişlerdi hem özel hastane Dr. Hemde araştırma hastanesi Dr u. Şuan yaşa bağlı risk gözüküyor diyorlar genetik test istediler ve bu zaman a kadar bütün taramalarım da temiz çıkmıştı .ve dün gittiğim
hastane bebeğimin beyninin büyük olduğunu söyledi takip e alalım dediler hangisine üzülceğini bilmiyorum böyle bir durumda kalan var mı😥😥