Nur099 ben henüz bebek olup olmadigindan bir haberim. Uygulamaya göre gittigimde 6+4 günlüktuk. Kese göründu hem karindan hem alttan bakıldı kese vardı sadece beklemediğimiz bir şeydi adet olamıyorum diye gittim kese göründüm hemen kan verdim 9800 çıktı. Doktor 2 hafta sonra gel dedi. Bakalım nasipse yarın kontrolüm var inşallah güzel haberler alırım minnosum için. Uygulamaya göre şuan 8+3 gunluguz.