Kızlar selamünaleyküm yarın sabah sezeryana alinacagim 38 hastalığım plasentam da kireçlenme olduğu için bebek riske giriyo kilo almiyo ve yakında solunumu zora girecek dediği için doktorum mecbur sezeryani kabul ettim aslında ahic gönlüm yoktu ama hayırlısı böyleymiş.. özele gidiyorum ve özellerin %90 sanırım sezeryan yapıyor bunu pişmanlıkla öğrenmiş oldum ama Rabbım kızımı sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin..
Hepinizin dualarını bekliyorum inşallah
Sağlıcakla kalın..