Ecem95 Kızlar selammm, 2 tane sorum olacak sizlere… 16 haftalık hamileyim 16 haftada ilk gittiğim doktorum çok pahalı olduğu ve 6 aylığına Amerika’ya gittiği için doktor değiştirdim İlk gittiğim 13 haftada kız gibi görünürde pipi yok gibi şimdilik dedi yeni gittiğim doktorda 15+3’ de kız gibi dedi meyvesuyu içirdi 45 dk bekledik muhtemelen kız gibi gibi dedi cinsiyet sizce kız mıdır? Yoksa yanılıp erkek çıkabilir mi? Ve alışverişe sizce ne zaman başlamalıyım ilk hamileliğim yılbaşından sonra muhtemelen her şeye zam gelecek aralık sonu gibi sepet falan alsam mı diyorum??
_elfkse Ecem95 cinsiyeti kesinleştiği zaman indirim buldukça uygun olan ne varsa al derim 28 haftadayım bu şekilde parça parça almak hem beni hemde bütçemizi yormuyor
Rkybyrl Ecem95 14. Haftamda kiz dedi bana da doktorum. Emin olamamisti ama yinede ben alisverise ozamandan basladim bebek arabasi yatagi dolabi odasi kiyafetleri örgüleri ozamandan buzamana yaptik herseyini. benimde ilk heyecanim gorudugunu almak istiyosun. Suan 26. Haftamdayim ufak tefek eksigi var. Iyi ki de almisim zamlaniyo surekli. Sende basla ufaktan😇❤
as_af Ecem95 kiza pembe oglana mavi takintin yoksa unisex renkleri simdiden almaya baslayabilirsin. Ki zaten beyaz istiyorum yazmissin beklemene gerek yok bence
isimsizzz Ecem95 Canım 15+5 dim sanırım bana da doktor kız gibi dedi, tam bir hafta sonra yine doktora gittim erkek dedi baya baya ,sonraki haftalarda da erkek dediler ,kesin erkek yani 🥰 bir hafta daha bekle bence kesinleşmesini
Ecem95 _elfkse ben de öyle düşünüyorum erkekte olsa kızda olsa her şeyini beyaz almak istyorum Allah nasip ederse o yüzden sepet iç zıbın çorap falan alayım mı diye düşünüyorum erken mi acaba diyorum sonra da acayip değişik bir ikilemdeyim 🥺
_elfkse Ecem95 yavaş yavaş alabilirsin sonra bi bakmışsın birsürü eşyası oluyor marka takıntım yok diyorsan marketlere gelen ürünlerde aşırı kaliteli bimin zıbınları çorapları alt patikli kıyafetleri
Ecem95 _elfkse hiç marka takıntım yok zaten kıyafetleri bir iki kere giyiyorlarmış sadece biberon işte şampuan bebek yağı falan mustela tarzı almayı düşünüyorum kıyafet icin Eminönü’ndeki bebek hanından alışveriş yaparım ya da nerde ne görürsem uygun onları almayı düşünüyorum Allah nasip ederse 🥰
Ecem95 Rkybyrl evet yeni yıldan sonra daha da zam olur gibi gözüküyor şu an el kadar zıbın takımları bile 100 tl gibi gözüküyor ben ufak ufak bakınayım o zaman bir şeyler 🥰
Ecem95 as_af hiç takıntım yok her şeyi beyaz istyorum yıkaması da kolay olur leke olursa diye düşünüyorum😬 Ufak ufak başlarım o zaman Allah nasip ederse hafta sonu
Nazendehanim Ecem95 biraz erken olabilir alışveriş için kesinleşmeden fikir belirtmek doğru olmaz.Bence zıbın alarak baslayabilirsin ,patikli alt üst alabilirsin bunlar tek renk oluyor genelde desensiz alırsan iki cinsiyet için de kullanabilirsin.Ya da beşik araba anne bebek çantası küvet battaniye buntarz ihtiyaçlarına öncelik verebilirsin.Benim cinsiyet belli olmasına rağmen zibinlarla başlamıştım
Ecem95 Nazendehanim dimi ben zaten her şeyi beyaz istiyorum o yüzden iç zıbın eldiven küvet bebek arabası gibi şeyleri almayı düşünüyorum 🌸