Melikeak01 Kızlar 7+3 günlükdü doktora gittim bebeğin kalp atışını net duyamadık daha yeni oluşuyor küçük dedi normalmi sizde 2 ci gebeliğim ama ilkini hiç hatırlamıyorum
Melikeak01 Gizem07487 yani bende dinledim ama net değildi çok küçük demişti yeni kalbi oluşuyor dedi doktor
Gizem07487 Melikeak01 yani benimde öyle di dediği gibi çok küçük 11 12 ci haftadan sorna daha iyi duyacaksın ☺️