Hafizeipek SinemOrkun 😂😂😂😂ben baya yasak diye tuttum kendimi sonra rüyama girdi doktora sordum ben de 😂😂
Zeynepali MerveHayriKorkmaz ay 1 kereden bisi olmaz zarari olmasi icin bebege ,surekli hergun ciger yemen gerekir bnde yedim...
Yildizim MerveHayriKorkmaz ben doktoruma sormuştum ciğerin bir zararı var mı diye? Aşırı A vitamini içerdiğinden çok fazla tüketilirse zararı olur çok dediğimde birden 2,3 kilo tüketirsen demişti. O yüzden fazla abartmamak şartı ile tüketebilirsin demişti
Buse_ MerveHayriKorkmaz internette karaciğer zararlı çok çok az yenilebilir yazıyordu gebelik eğitiminde ebeye de doktorada sordum bir zararı yok normal 1 porsiyon yiyebilirsin demişlerdi ama her hafta yeme sonuçta hayvanın vücuttaki tüm pis kanı ordan geçiyor felan dediler ama bi zararı yokmuş
aysgl13 Doktorun yeme demis sen de yemissin . Sonra burda yedim bir zararı olur mu diye soruyorsun. Doktorun zaten yeme demis o bilmiyor da biz mi biliyoruz?doktorun yapma dediğini yapıp da burda zararı olur mi diye sormak da yeni çıktı sanırım...
MerveHayriKorkmaz aysgl13 senin gibi densizlerin cevap vermeside yeni adet olmuş olmalı beni burada 100 anne anladı endişeli olduğumu senin gibi saygısızların bu sayfada işi ne anlamadım
aysgl13 MerveHayriKorkmaz sensiz densiz ve hadsiz. Doktorun yeme demis biz ne diyelim.. doktorunu dinlememişsin gelmiş bana artislik yapıyorsun.
MerveHayriKorkmaz Anneyimm hamilelikte sakatat hiç bi doktor önermiyor ama ciğer en masumu bence yeme dediği için doktor hamileliktede can çektiği için hem yeyip hem pişman olanlardanız 😅
Yesimalmila MerveHayriKorkmaz ben hamileligimin basindan beri yiyorum cok sık olamamk kaydiyla 39. haftaya gircez şükür bi sorun yasamadim iyi temizlemek lazım sadece
Maviii MerveHayriKorkmaz Alla alla ben 3-4 haftada bir yerim muhakkak severimde kimse bana yeme demedi de😁😁