dkmom_ Kızlar 30 haftalığım bugün kontrole gittim herşey yolundayddı. Akşam saatlerinde artık ara ara bel ağrım oluyor dizlerime yayılıyor gibi normal mi ? Adet sancılarıma benziyor.
Gysa dkmom_ dkmom_ benim de adet sancısına benzer agrılarım olmustu nst ye bağlandığımda sancılarım cıkmıstı
Gysa dkmom_ 31 haftalıktı bi gece hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne yaptılar suan 33 haftalığım hala var sancım maalesef ilaç kullanıyorum eğer sancılarınız geçmezse dinlenmenize rağmen nst ye baktırın belki normaldir
Nghnelms Benimde öyle olmuştu yalancı doğum sancısi dedi doktor. Ve osteocare magnezyum kalsiyum ve d vitaminini verdi o kadar iyi geldi ki. Belimi kesip atasim geliyodu 34. Haftada iyice çekilmez haldeydi ağrılarım.