brc_1016 Selam kızlar 4 gün önce normal gebelik testi yaptım negatif çıktı adetim 1 gün geçti ve 2 gündür vücut ısım çok yüksek içimden ateş geliyor gibi sizce hamile olabilir miyim vücut ısısı yüksek olması bir belirti olabilir mi
nevzatbaskomser brc_1016 Evet kan miktarı arttığı için nabız artışı ve ateş yapabilir. Yine test yapın bakalım