minikoglummm Kuzum ishal doğum başlama belirtisi olabilir, bana doktor söyledi bunu , rahim çok fazla kasıldığı için bağırsakları da hareketlendiriyor, doğum başladığında ishal çok normal demişti ❤️ hayırlısıyla doğumun başlamıştır belki , ikinize desağlık sıhhat versin Allah , bebişin yarın yanında olur belki 😍