Glzzzz 31+4teyim 1 aydır kas gevşetici kullanıyorum benim de ağrılarım çok fazla oluyor özellikle yatakta dönmekte zorlanıyorum🥺 bu arada kas gevşeticim dolgit. Sağlık ocağındaki doktorum yazmıştı. Hamilelikte kullanılabilen oymuş evde başka kremler de vardı onları tavsiye etmedi.