Burcu1997 mide yanması çekenleri okuyunca gözlerim doluyor gerçekten. Öyle bir dert ki Allah düşmanıma yaşatmasın ben de çok çekiyorum hem de 5. Haftamdan beri 😔 İnan bana içimde kıpraşıp duran can parçamın maneviyatıyla dayanıyorum ağlama nöbetleri geçirdim mide yanmasından. Lansor diye bir mide koruyucu kullanayım diye dilenci gibi doktoruma yalvardım 😔 o beni daha iyi ediyor, her gediğine dikkat ediyorum. Allah şifa versin inşallah doğuma kadar kuvvet güç versin bize 🙏