Kızlar pazar gecesi sancım tuttu normalde 27 Kasım’da planlı sezeryan olucaktım ama oğluşum çok sabırsızdı, şükür pazar gecesi( pazartesiye bağlayan gece) saat 3.15 te ameliyata alındım. Çok dua ettim oğlum küçük olunca kuveze alırlar diye. Şükür bebeğim gelişimini tamamlamış 3.200 Gr olarak dünyaya geldi paşam💙😇 yarın taburcu oluyoruz inşallah. Darısı sizlerin başına öpüyorum hepinizi🤗❤️