Baharr_00 36+1 ilaç bile içsem rahatlayamıyorum bazen su ile yanmasına sebep oluyor sanki ama doktorum rahim mideyi baskıladığı için normal dedi yastığını yükselt dedi çift yastık kullanıyorum başımın altında o şekilde deneyebilirsin çokk geçmiş olsun