KizLar bu tartışma konum 3.kez açtım sanırsam kusuruma bakmayın yeni yüzler görürse tekrar yorum yapar diye meraklaniyorum şoyle izah edeyim sanki vajinami bıçakla kesmişler de içinden zonkluyor yatıp kalktıktan sonra vs oluyor dinlensen bile 2.hamilelegim ilkinde böyle bu denli olmamıştı şaskinligim bide şu daha 4 ayligiz son aylarda ağrıması gerekmiyor mu bebek kilo aldıkça?????