s_sibelcik Biz insanların sorularına yazıyoruz biz sorunca insanlar tenezzül edip cevap bile yazmıyor burası bide insanları bilgilendirmekti.. 37.hafta pembemsi leke geldi normal mi?
eylulicten s_sibelcik ben elimden geldiginde altta kalan postlari yukari cikarmaya calisiyorum 🌺 Sorunuz neydi bilgimiz varsa paylasalim
Asel-ahsen s_sibelcik nişane olabilir. Eğer sancılarınız yoksa endişelenmeyin. Bazen çok erken veya hiç gelmeye biliyor. Takip edin akıntı biraz yoğunsa nişane olabiliyor..
HurremSultan s_sibelcik yahu niye sinirleniyorsun kj anlamıyorum. Baktın kimse yazmıyor arama butonu var. Hatta direk beklemeden yanıt almak jcin de orayı kullanabilirsin. Amacına hizmet etmiş olur. Benim de 37+3de ilişki sonrasi geldi 38+0 da suyum geldi doğurdum. Doktora da gitmedim devamı gelmediği için. Ama sizin gebeliginiz ile benimki bir olmaz. Doktora gidip bir sıkıntı varmi diye baktirabilirsin
umena Denk gelmemiştir, gelse de başkası yanıtlamıştır vs vs sinirlenip kendinizi yıpratacağınıza tekrar sorabilirsiniz :)
eylulicten 👆👆👆👆 bilen yok mu arkadaslar, annemizin durumu hakkinda. Bende 39 dayim bilemedim ki basima gelmedi
Lizbonn s_sibelcik Sorduğunnuz soru burası için pekte uygun değil haftanız doğum haftası neredeyse dr nus ile iletişimde olsanız yahut acile gitseniz ? Kanamanın hiçbir türlüsünün normal olmadığını bilmeniz lazım diye düşünüyorum. Bu haftalarda nişan belirtisidir hiç söylemedi mi dr nuz yahut burada okumadınız mı acaba ?
MinnieMouse Herkes her şeyi bilmeyebilir bu kadar siteme gerek var mı canım 🙃 Nişanı vs bilmiyorum ama kanamalar lekelenmeler doktorun yorum yapması gereken durumlar. Ben olsam acile giderdim ya da doktora ulaşırdım.