23 haftalığm detaylı ultrason da bebeğin kafası aşağıda olduğunu öğrendik. Doktor yukarı cıkcak bekliycez dedi sonra ağrılarım arttı öğretmenim zaten okula gidip geliyorum birde . İki gündür bacak aramda felaket bir ağrı var belimde kalçalarımda bugün ağrıların yüzünden yürümekte bile zorlandım. İlk gebeliğim biraz korkuyorum açıkçası birde sürekli düşünüyorum bebeğin kafası ne zaman yukarı cıkcak diye :/