Ece61 doktordan çalışamaz raporu alıp iş yerinize götüreceksiniz, gerisini onlar hallediyor. Rapor 2 ay 2 ay şeklinde iki parça veriliyor. İlk 2ay 32. Haftadan itibaren başlar açık rapordur ve doğurduğunu zaman gün onaylanır. Onaylandığının akabinde 1hafta içinde yatar biyik ihtimalle. Ücreti maaşınıza göre değişir. Doğumdan sonra da tekrar 2 ay rapor verir doktorunuz onun günü bellidir yine aynı şekilde 2 ay sonunda onaylanır ve paranız yatar. SGK dan yatıyor ücret. Eğer e devlette kayıt ettiniz bir banka hesabınız varsa oraya, eğer yoksa PTT ye yatar gidip ordan alırsınız. Asgari ücret üzerinden düşünüldüğünde ortalama 14-16 bin lira arası toplam 4 aylık rapor parası oluyor diye tahmin ediyorum