Benşm eşimde asker. Evlendiğimden beri izinleri hariç aynı evde yaşayamadık bile. Gebeliği öğrendiğimde, kalp atışı, kese, cinsiyet , tekmeler, hiç birinde yanımda değildi hala da degil. 34+2 yiz. 28 kasımda gelecek doğum için gelecek. Onun annesi yok benimde kardeşim okuduğu için annem gelemiyor oturdum eşimin gelmesini bekliyorum… bizi bir tek biz anlarız sanırım. Eşi uzakta olup güçlü durmak zorunda olan annişler 💜