Senay0606 aynen böyle malesef 🥲 ilk üç ay bulantı ve kusmalardan hiçbir şey yiyemedim beslenemedim 3 kilo verdim tam geçti derken son 1 aydır dehşet bir mide yanmasıyla boğuşuyorum (27 haftalığım). Aynen dediğiniz gibi geceleri bazen kusturuyor o derece bir yanma. Gaviscon bana da etki etmiyor anlık rahatlatıyor sadece. Rennie tablet, süt, muz, önerilen hiçbir şey çözüm olmadı 🥲 böyle sürecek heralde kabullendim napalım 😁