Gizomemo benım kı dökülmüyor gebelık öncesi çok dökülürdü
Sımdı bır ıkı tel düşüyor banyoda o kadar
Oda kullanılan ılactan kaynaklı bence
Ben ferro sanol la decavit kullanıyorum
Kan ılacı oldukları ve hamılelık donemınde mecbur kullandığımız ıcın saça tırnağa her şeye faydası oluyor 🤭🤭🤭
Bu arada bebısın hayırlı olsun
Insallah sağ saglım kucağına alırsın 🙏🙏🥰🥰