2 gün önce adet gecikmesiyle doktora gittim kan tahlili yaptırdım beta HCG 230 çıktı doktor bana dediki şu an hücre dedi 2 gün sonra tekrar gel dedi bakalım ona göre hamile olup olmadığına bakacaz dedi ben sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum sizce tutunur mu bebeğim hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum adetim 3 gün geciktigi zaman gittim doktora bu arada