eelaersoy Merhabalar gün içerisinde çok fazla karın sertleşmesi yaşıyorum, 1-2 dakika karnıma masaj yapınca geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Selinu eelaersoy 36+1deyim bugün çok kasılmam oldu ve bel ağrısıda eşlik edince doktora gittik. Nst de sancılarım çıktı ama şu an düzenli olmadığı için yatış verilmedi. Doktor artık doğum yaklaştığı için olabilir egzersizlere başla dedi.
eelaersoy Selinu benimde 36+1 de nstde sancı çıkmıştı fakat sertleşme durumunu doktorumla hiç görüşmedim teşekkür ederim bilgi için