3 düşüğüm sonucu araştırma hastanesinde tahlil oldum kan pıhtılaşması çıktı şimdi 4. gebeliğim 35. haftaya kadar coraspin kullandım 35 den sonra oksapar iğne kullandım yarın sezeryan doğumum var doktorum bugün kullanma dedi insan ister istemez endişeleniyor Rabbime emanet artık🤲🥺