gul_145 Kızlar kışlık battaniye alacağım sizce çok kalın mı alsam yoksa nohut battaniye mi alsam nohut alsam çok ince olur mu
KayraVeAnnesi_06 gul_145 Ben bir tarafı triko diğer tarafı welsoft olan bir tane aldım birde puffy aldım iki tane böyle kalın aldım kış bebeği olacak . Ama nohut battaniyede kullanışlı 🙏🏻
durumom2022 gul_145 yaşadığımız yer çok soğuk bizim ben aldım kalın nohut çok ince geldi. Hatta dışarı çıkarmak için bi de peluş mont almayı düşünüyorum üşütüp hasta etmeyim diye 😅
beyzzsenturkk gul_145 ben bu puffy battaniyelerinden örmek istiyorum bi kaç güne ip alıp baslıcam hem elle örülmesi de hosuma gitti üç bes tane örerşm gazımı alamayıp😂