Sabiaa Seevda58 tam da bu konu üzerine geldim. 80 le hamile kaldım. Şuan 89 um. 21 haftalığım çok aşırı alıyorum şu ara. Porsiyonlarım çok arttı ve tatlı da çok yiyorum yarından itibaren dikkat edicem😔
hulyaca Seevda58 ilk hamilelikte 80 ile hamile kalıp 18 kilo alarak 98 ile normal doğum yapmıştım. Hiç dikkat etmedim ama. Keşke dikkat etseydim az alırdım. Şimdi 37+5 haftalık hamileyim. 72.4 ile hamile kaldım 78.4 çıkmıştım en son. Dikkat ettim bu sefer.
Eldgrn Seevda58 80 ile hamile kaldım 2 hafta oncete kadar 10 du kesin aldım eminim ama kaç 10 oldu bilmiyorum 25 haftlaligiz
Seevda58 Sabiaa Sabiaa bende 15 +4 gunluk 84 ıle hamıle kalfım suan 82 cok kılo almaktan kotkuyorum cunku zor veren bır ınsanım bende aynı sekılde bu ara cok acıkıyorum Sureklı kafaya takıyorum ne yapıcam bılmıyorum
Seevda58 hulyaca hıc dıkkat etmedıgımız halde bence yıne ıyı almssınız ılk hamılelıgınde 30 kılo almıs bırı olarak soyluyorum🤦🏼♀️
Mge-drkk96 78.800 ile hamile kaldım şuanda 14 haftalık hamileyim 2 hafta önce gittiğim de 77.800 düm kilo vermiştim halen kilo almadım yarın 2.li test için randevum var bakalım görücez kilo aldım mı 🤗🤐
Seevda58 Mge-drkk96 masallah ınsallah boyle devam eder Bende suan hıc almadım ama cok korkuyorum ışk hamıleleıgımde 30 kılo almıstım
Kbraa9 Bende yüz ile hamile kaldım hemen diyetisyene gittim on kilo verdim hiç almadım hatta iştahımı da frenledi çocuğum alıyor ben almıyorum kilo çok şükür 🧿 Çok kiloyu takıyorsanız kesinlikle diyetisyen öneririm 32 haftalığız şuan
Adamiranin__annesi Seevda58 valla canm bende bilmiyorum kilo takıntım var aslında ben tüp mide olmak için 10 kilo almıştım olamadım ama kilom yetmedi yine yani.. Sonra Hamile kaldım işte tamam şimdi alırım dedim ama alamadım hatta 2 kilo. Falann vermişim Hamile. Halime göre. Ama. Hareketim mecburen çok. Çocuğu okula bırakıyorum o beni bitiriyor
Mge-drkk96 Seevda58 Alırsam da inş çok almam rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıcakla 🙏💛🌸🤍
Seevda58 srnglcskn benım kılomda hamıle kalmıssınız nasıl bu kadar az aldınız bende bu kadar az alsam cok uzuluyorum uzuntuden bebege bırsey olucak dıye korkuyorum
hulyaca Seevda58 bu sefer almazsınız inşallah. Kilo ben de zor gidiyor o yüzden ne kadar az o kadar iyi 🙈
Eldgrn Seevda58 inşallah canım ya kusma bulantı olmadı iştah açıktı aldık bu kadar şimdilerde daha açık iştah sağlıklı olsunlar da artık yapacak bişey yok 😂😂🥰🥰