kedilianne_ Ev genel olarak çok soğuk oluyor ve kolay ısınmıyor. Isıtıcı almak istiyoeum o yüzden. Bebek için odaları, banyoyu vs ısıtmak için ısıtıcı tercihiniz var mı?
Kelebekk-0307 kedilianne_ gecen yıl bimden almıştık kumtel in çok güzel ısıtıyor ama fanli olduğu için çok elektrik harcıyor
sersss kedilianne_ biz kumtelin fanını aldık henüz bebeğimiz olmadı ama güzel ısıtıyor doğalgazı da açtığımız zaman ikisinin güzel ısıtacağını düşünüyorum normalde evimiz soğuk oluyor baya
Edafmo kedilianne_ benim evimde çok soğuk oluyor malesef, ben awoxun fanlı ısıtıcısını aldım. Küçük ama büyik iş görüyor ortalaam büyüklükte oturma odamı güzel ve hızlı ısıttı
kedilianne_ Sersel_15 Fanlı zaten tercihim soba tarzı olanalr olmaz kedim var evde, bi saldırsa yanar 🤦🏻♀️ fanlı olsun daha iyi diye düşünüyorum