Hanımlar 2020 de oğlumu doğurdum. Ve şeker yüklemesi yapılmıştı yine aynı doktor bu arada ve sonucum temiz çıkmıştı o zaman .
Sağlık ocağındaki ebem dedi ki eğer temiz ciktiysa bazı Doktorlar tekrardan bir şeker yüklemesine gerek duymuyorlar senin doktorun da belki gerek duymaz dedi . Şuan 18+2 kızıma hamileyim. Şeker yuklemesi zamanı geldiğinde acaba sizlerin böyle birşey oldu mu ?