minik_koala_ve_annesi Asim_Mehmet burda bekleyeyim ptt esim sormus e devletten basvursun esiniz demis bakiyorum e devlete basvuru formu yok
ecoy34 minik_koala_ve_annesi doğum yaptıktan sonra e devlette arama yerine dogum başvurusu yazinca çıkıyor öyle diye biliyorum dogumdan sonra basvuru yapabiliyorsunuz
Defnesa Eşiniz ya da siz kim çalışıyorsa SGK doğumdan sonra 1 ay içerisinde PTT ye tek sefere mahsus yatırır süt parasını doğum parasını da aile ve sosyal politikalar ile görüşmeniz gerekir gidip