enesayazmoom Nts ye bağlıyım şuan sancinin kaç olması gerekiyor bilen var mı.? 33+2 ama ultrasona göre 34+6 çıktık
meleklerin_annesii enesayazmoom zaten sancı için nst ye bağlıyorlar gerçekten sancın varmı yalancı sancın mı diye bakmak için