Aleynaerayy22 25 haftalikken göğsümün ucu ıslanmıştı kızlar durduk yere panik yapmıştım tabi o ara 😅 şuan 30 haftalığız bebişimle bugün tekrar ıslandı doğuma kadar devam edicek sanırım arada böyle olması sütün iyi geleceği anlamına mi geliyormuş ?
tubasd Aleynaerayy22 gogusunuze oynamayın doğumu tetikler. İlk gebeligimde öyle bir durum olmamıştı bir kaç damla dışında 2 yıl Allah riskini gönderdi emzirdim çok şükür. Gebeligimde rahatsızlık geçirdim erken doğum gibi bir durum söz konusu oldu o dönem islatacak kadar çok gelmişti ama ozaman bu beni mutlu değil tedirgin ediyordu. Gebelikte islakligin olmasında olmamasida normal hormonal bir durum. Ama emzirme sürecindeki süt bence nasip meselesi. Sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah 🌸
Anneadayiozlem Bende sıkmadan gelmiyor fakat benim 20 haftadan beri geliyor iyi geleceği hakkında bir bilgim yok ama en azından gelicek olması bence mutlu etmeli kanallar açık bir sıkıntı yok demekki diye düşünüyorum
Aleynaerayy22 Anneadayiozlem bencede bir yerde duymuştum sütun çok olacağı anlamına geliyormuş diye o yuzden sordum ☺️ Bende de sıkmadan gelmiyor da bi bakayım dedim ıslanıyor gerçekten
Aleynaerayy22 tubasd amin inşallah canım ☺️ Ellemiyorum bende evet riskliymiş dokunmak rahimi uyardığı için