Tiriri suni sancıyla başladı 28 saat sancıdan sonra 3 cm açıldı en fazla epirural istedim yapıldı sonra bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başladı dediler sezeryana aldılar ben Almanya da yaşıyorum burda doktorlar normal doğuma çok zorluyorlar mecbur olmadıkça sezeryan tercih etmiyorlar maalesef