Aybkeysllk Kaçıncı hafta da öğrendiniz cinsiyetleri kızlar ? Bir de ikili tarama testinde ki beta hgc sonucu ile cinsiyet tahmini yapan varmış.Onu da bugün ilk defa duydum.Daha önce duyan var mı ? 😅 ay çok heyecanlı bir bekleyiş bu
nilsmomy Aybkeysllk 16 da öğrendim de artık şaşırıyorum ellerinden gelse fal bakarak cinsiyet tahmin edecek bu insanlar😂
Sehersavas Bende 14+5 ken kız dedi yüzde 80 20 haftalikkende erkek dedi kafam karıştı sizce hangisi doğrudur