Ormanmeyvelii benim ilk zamanlar çamaşır ıslatıyordu ama artık hiç ıslanmıyor çamaşırım, aldığım göğüs pedlerini falan da kullanmadım. Kızımı yeterli emziriyorum kilosu çişli bezi falan hep iyi ama göğsümden durduk yere süt akması gerekiyor da akmıyo niye akmıyo gibi bi düşünce geliyo bazen😅 gerekmiyo demi her zaman süt akması? Sende de durdu mu çamaşır ıslanması durumu canım