Gezgin01 Yarın itibari ile 38+2 yım doğum diyelim ki 40 kadar gelmedi 40 haftadan sonra nasıl ilerleniyor devlet hastanelerinde
adehuS Gezgin01 Doktor 41 e kadar kendi sancınla gelmezse suni sancı ile başlataz dedi,sanırım bütün devlet hastaneleri aynı şekilde yapıyor
snm-ekr1 Gezgin01 iki günde bir gidip nst ye bağlanıyosun eğer ki bir sorun yoksa 42 ye kadar bekleniyor benim öyle olmuştu eğer gelmiyorsa suni sancı yada sezeryan