Busel sizi kaziklamislar sanırım ben eczaneye sordum eğer reçete yazarsa doktor katılım payı alınır mor reçeteli ilaç oda 100-150 TL civarı ama reçetesiz alınırsa dediğiniz gibi 800-900 fiyat verildi bu Nisan ayı içindi şuan zam gelmiştir iki gebelikte de devlette hiç ücret ödemedim hatta ikinci de ben yatış işlemleri yaparken eczaneden hasta bakıcı gitti aldı geldi