Ayyuceercys Başakşehir çam ve sakura hastanesinde doğum yapanlar varmı acaba odaları nasıl bilgi verirmisiniz 🤗
Alagozzz Ayyuceercys ben 2021 yılında yaptım tek kişilikte kaldım biraz sorunlu olduğu için doğumum duşu vardı kanepe vardı refakatçi için aşırı temizdi güzeldi ben çok memnun kalmıştım özel hastaneden farksız ama 2-3-4 kişilik odalarda vardı
Ayyuceercys Alagozzz iki üç kişilik odalardada oda süslemeye izin veriyolarmi acaba bilginiz varmı bu konuda
Alagozzz Ayyuceercys hiçbi fikrim yok ama vermezler bence bide ziyaretçi izni yoktu zaten pandemiden sebep