REYHAN-2 33+2 haftalık ikizlerime hamileyim. Dizlerimden yukarısı ve kasıklarım arasında ciddi bir ağrım var. Böyle birşey yaşayan var mı ?? Doğum belirtisi mi ?
Portakalcicegi REYHAN-2 canım bende 32. Haftama gireceğim hafif kasık ağrısı için doktorum yalancı sancı demişti ama şiddetli ise birsey diyemiyorum yine üstte kalsın bir bilen olur belki. Geçmezse bir doktorun ile görüş bence haftan yaklaşmış
FilzBck Bende 33+1deyim kasıklarım ağrıyor bide kalçam cuma günü randevum var bakalım doktor ne diyecek
REYHAN-2 FilzBck İnşaAllah güzel haberler alırız kuzum 🤲🏻 benimde haftaya kontrolüm var ama bu ağrıyla dayanmam zor 😓
Asl-07 34+1 aynı şikayetler bende de var şiddetli kasık bel ve kalça ağrısı ayakları saymıyorum bile haftaya doğumum var korkuyorum birden gelecekler diye 🥺