Eceninanne Sedanuratlan Türk kahvesi en sagkiklisi o . Zaten doktorda oneriyr kafein içeriği için galiba vücuttan narkozu atiyrmuss
as_af Sedanuratlan nescafenin sek olanini. 3 u 2si bir arada falan degil. Klasik olmasi lazim ismi anca o agriyi aliyor
Azra41 Sedanuratlan Nescafe değil Türk kahvesi .. Ama ben gaz ve şişkinlik yapıyor diye doğru düzgün içmedim valla o ağrıyı çektim direk uyumaya çalıştım vs vs
Thaaa Sedanuratlan benım ılk sezeryan doğumda doktorum sek kahve onermıstı bu sefer kendım alcagım evden ısıtıcıyıda goturecgm bol bol ıcmek nasıp olur ınsalah
Muj Thaaa insllaah benim de ilk doğum o kadar çok uctim ki evden ısıtıcı almıştık sade gold nescafe şekersiz bolca tükettim ona rağmen narkoz zor attim