Kızlar bana mı denk geldi bilmiyorum hangi kadın doğum doktoruna gittiysem özel devlet araştırma hepsi ilgisizdi , burnu havadaydı zaten hamilelik zor bi zaman sürekli doktor da değiştirilmiyor bulunmuyor bir de bunun stresini yaşıyorum doğuma iki ay kaldı doktorum yok güvendiğim en azından insan doktorunu bilse doğum stresi biraz daha az olur ama malesef bende olmadı