Ozgetfkc Kizlar gebeligi 1 hafta onde giden var mi 16+2 idim bugun doktora gittim bana 17 haftalik dedi. Bi sorun mu diye sordum her bebek bir olmak zorunda degil dedi. Bir sey demedi yani. Sizde de boyle durumu olan var normal mi ?
Esmay Ozgetfkc sorun değil diye biliyorum 1 yada 2 hafta normal değerlendiriliyor bende 32 haftalıkken gttigimde 34 haftalık olarak degstrdi doktorum hersey yolunda saglikli 1 2 hafta normal dedi
Tubatgn Ozgetfkc 5 gün önde gidiyorum canım ilk öğrendiğim günden beri. Bu bebeğin gelişimi ile alakalı durum 2 hafta önde ya da geride gitmesi sorun teşkil etmez merak etme 🌺
Eceninanne Ozgetfkc bende 23 haftalik doktor 24 dedi normal ya bence çünkü kızımda 2 hafta önden gidiyordu 2 gebelikte önden gidyrdu
Ronas Çok normal 2 hafta önde iki hafta geride olabilir ama sizin daha çok zamanınız bu durum çok değişecek 💕Sağlıcakla gelsin
cansualisa Ozgetfkc 2 hafta önden veya geriden gelmesi birşey farketmiyor kuzum 29+1 hep önde gidiyor ama doktorum baz almıyor adet tarihime göre ilerliyoruz
Zezeeee Ozgetfkc bende de aynı şekilde canım bunun nedeni galiba reglin öne atması.Mesela benim regl tarihim 5agustostu ama biliyodumki 1i reglim gelicek bebekde o yuzden ultrasonda buyuk olmuş oluyor