Geçen ay bugün regl oldum benim yaklaşık 2 3 haftadır çok kasıklarım ağrıo en son 23 ekimde birliktelik oldu o günden bu yana dün 15 gün oldu ben test yaptım negatif çıktı bugün sabah peçetede pembe bir leke gördüm ama devamı gelmedi yok sizce ne bu yerleşme kanaması mı ay çatlıcam 2 3 gün bekliyip tekrar test mi yapıyım