songulegehan Merhaba gebelik Kolestazı çıktı bende 5 gündür Ankara da hastane de yatıyordum bugün çıktım taburcu oldum. 2 gün sonra tekrar kontrole gideceğim. Ama göğüsum aşırı batıyor böyle olması normal mi
Emotion07 songulegehan Bendede çıktı canım dün öğrendim ilaç kullanıyorum şu an ama göğüs batması yok bende kolestazdan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum ben Kolestazın belirtileri daha farklı
Edizimmm songulegehan belirtilerinizi nelerdi kan vererek mi anladınız yoksa belirtinizimi farkettiniz geçmiş olsun
songulegehan Edizimmm gece 12 den sonra hiç birşey yemedim sabah kan verdim açlık kanı onda belli oluyor
_almirasmom songulegehan benımde gecelerı ellerım ayaklarım cok kasınıyo ama degerlerım cok dusuk ast asl 11-14 cıkıyor
Cldbrst Cldbrst bu songulegehan bu safra asidi sanırım. Kaç haftalık sizin benim de yükselişte olduğundan çıkarmayız haftaya 37.haftada sezeryan yaparız diyolar 🥲
songulegehan Cldbrst Ha evet safra asidi, 33+2 deyiz şuan hastaneye kontrole gideceğim hafta içi bakalım doktor ne diyecek