Sulemsiii Merhaba güzel anneler Zeynep Kamil Hastanesi’nden randevu aldım ilk defa gidicegim Ayşe Doğru ya randevu alabildim özelden doktorumun istediği tetkikler için giden var mı merak ettim ☺️
Rumeysa_dnk Sulemsiii ben hamileliğimin başında gitmiştim ama hiç bir zaman aldığım doktorla karşılaşamadım hep farklı doktorlar geldi o yüzden bıraktım doğru düzgün bir şey bile anlatmıyorlar tahlillerime bile bakmadı düzgün memnun kalmadım
Sulemsiii Rumeysa_dnk Sadece tetkikler için gidicem bende nasıl bir doktor yinede merak ettim teşekkür ederim 🙏
minnoskiz- @Rumeysa_dnk Ben Erbil Çakar’a gitmiştim.Tabi kendisi yoktu asistanları vardı onlar da iyilerdi ama ultrasonda bakarken pek birşey söylemiyorlar.
Sulemsiii minnoskiz- yani devlet hastanesi olarak neden memnun kalamiyoruz çözüm bulmuyorlar bilmiyorum artık özellerin ücretleri uçtu iyice 😏
minnoskiz- @Sulemsiii evet tetkikler +5 dk lık muayene için 400 500 liralar bana çok mantıklı gelmiyor.Doğum için gitmek isterim ama muayene aşırı pahalı ya.