Asli03 Mucizem-34 inan bende 32 haftalık gebeyim üstelik çok kötü bir öksürüğe yakalandım maf oldum sesim dahi çıkmıyor parol ve mandalina süt ısıtım öyle öyle geçti az bişey dene istersen canım
Bzdmr Mucizem-34 ben 1 aydır atlatamiyorum hamileyim diye hiç bir şekilde ilaç kullanamiyorum sadece sıcak suya bal limon az sirke koyup içiyorum geçici süre rahatlatıyor bol bol mandalina yiyorum ama nafile geçmiyor 😔
1erkekkannesiiii Mucizem-34 parol içebilirsin ıhlamur içebilirsin bolca da vitamin almaya çalış canım gecmıs olsun
Hhnurrr Aynı dertten bende muzdaribim çok başım ağırıyor gribim Vicks sürdüm biraz rahatlattı parol atıyorum hiç fayda etmiyor 🤒🥺