Nezuko Kasıklarımda inanılmaz bi regl ağrısı var. Cenin olup yatmak istiyorum sadece. Normal mi? Yaşayan var mı? Bebeğin dönmesiyle ilgili bir şey mi? Ciddi değildir diye umuyorum.
Aleynaerayy22 Nezuko bu konu yüzünden bende şikayetçiydim geçen akşam agri girdi sağ kasigima doktora gittim kas ağrısı onlar suanda dedi bebeğe baktı suyu vs güzel dedi magnezyum verdi bide agrini hafifletir kullan dedi
Nezuko Aleynaerayy22 Aleynaerayy22 sevindim her şeyin yolunda olmasına. Ben de magnezyum kullanıyorum ama çok bi espirisi yok gibi. Canavar gibi kramp giriyor hala 😅
erappp Yalancı sancı olabilir yattigimda yada dinlendiğinde gecmiyorsa doktora git bende aynı durumdayım çünkü
Nezuko erappp yalancı sancı olayı biraz kafa karıştırıcı ya 🥲 son zamanlarda karşıma 33-34de doğuranlar çıkıyor. Tırsıyorum gerçek olcak diye
Esra62 O haftalarda bende de olmuştu doktor bebeğin büyüme atakları oluyor kilo alıyor baskı yapıyor o yüzden normal demişti ama kişiden kişiye değişir geçmeyen bi ağrıysa doktora görünmek lazım
Nezuko Esra62 doğru bu haftalarda daha hızlı büyüyorlar. Sanki artık içimde yer kalmadı gibi bi hissediyorum 😂
beyazgull Ben 29. Haftaya girdim aynı dediğiniz gibi yürürken değil olmuşum gibi kasıklarda ağrı karnımın büyüdüğünü hissediyorum o yüzden diye düşünüyorum