Nk06 Arkadaşlar merhaba ben 26 yaşındayım 11 ayın sonunda gebe kaldım ,şuan 9 haftalık ve her an birşey olacak korkusu var .Herşeyim normal düşük tehlikesi vs yok ama korkuyorum
MadameHappy34 Nk06 sakin ol.. ve eğer zaten o çocuğun yiyecek ekmeği içecek suyu varsa Allahin izni ile doğacak merak etme.. stres hem sana hem çocuğuna zarar bende ilk dönemde çok korktum şuan 14+6 hala arada sırada korkuyorum ama gerek yok.:)) özellikle burda hassas içerik okuduğum da daha çok korkuyorum o yüzden artik nadir girip bakıyorum.
Mysmrt Nk06 bak ben 23+4 teyim hala korkuyorum😄 hele senin haftalarda affedersin sürekli çamaşırımı kontrol ediyordum kan var mı bir şey oldu mu vs diye kafayı yiyordum ama zamanla geçiyor. Hala endişelerim oluyor tabi ama eskisi gibi değil. Böyle yaparak hamileliğimizi zehir ediyoruz o yüzden tadını çıkarmaya bak sen stres yaptıkça bebek de yapar. Rahat ol sürekli bebeğinle ilgili güzel hayaller kur rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️