Elenor17 Arkadsslar sat a göre 6+6 haftalığım ancak bugün dr gittim 5+6 haftalık cıktı.Bu durumu yaşayan var mı ? Dr kalp atımı başlamış ancak henüz duyamayız karından ultrasonda dedi
Eldgrn Elenor17 geç döllenmedir endişe edilecek birşey değil 1 haftaya 10 güne duyarsın hayirliyla kalp atışını
Gamzeerdgn Elenor17 bır hafta geç döllenme olmuş ben 6+2 olmam lazımken 5+2 idim suan 32 olmam lazımken 31 haftayım bır hafta ıkı hafta problem olucak bısey degık takılmayın
Esma-99 Elenor17 bende 6+1 ken gittm kese 5 haftayla uyumlu dedi içinde bebeğide göremedik bir hafta sonra çağırdı cuma gidicem inşallah umarım görürüm bende çok merak ediyorum
arirangg Elenor17 Canım o sonra sata göre haftasını tamamlıyor. Öyle gelişiyor. İlk başta farklı çıkması normal
Elenor17 Esma-99 inşallah görebilirsiniz bebişinizi ben bugün doktor kapısında heyecandan stresten bayılacak gibi oldum ama cok şükür gördük bebişi ama daha cok minik.9 gün sonra cagırdı insallah o zaman da kalp atısını duyarız